"WelcOmE tO My sEcReT l!Fe...."

assalammualaikum...
kepada follower2 dan teman2 yang mengunjungi blog saya.....jika terdapat sebarang kekurangan pada blog saya... sila tinggalkan komen anda untuk saya perbaiki blog saya...kerjasama anda amat diperlukan..=)

Friday, November 20, 2009

ya ALLAH terimalah taubat hamba mu...














YA ALLAH, YA TUHANKU...
aku bermohon kepada mu di malam ini
ampunilah segala dosaku padamu
YA ALLAH..
terimalah taubatku ini..
aku berjanji aku tak akan melakukannya lagi
andai aku alpa dan leka akan suruhan mu
YA ALLAH..
Engkau ingatkanlah aku
YA ALLAH...
tunjukkan aku jalan yang lurus..
jalan yang Engkau redhai...
berilah keredhaan kepadaku..
jadikanlah aku wanita
yang sentiasa malu dan merendah diri
jadikan aku seorang yang sabar
jadikan aku wanita yang solehah
semoga Engkau tempatkan aku
 

di tempat yang mulia di sisiMU...
berikan aku peluang menebus segala
dosa yang aku lakukan
dalam sedar atau tidak...
dosaku padaMU...
dosa ku pada kedua orang tuaku..
dosaku pada sahabat,teman,guru...
andai nyawaku semakin hampir...
untuk bertemu dengn MU
aku pasrah YA ALLAH...
tapi, sebelum malaikat yang ditugaskan olehMU
datang untuk mengambil nyawaku...
izinkin aku tunaikan janji ku
pada MU...
izinkan aku bertaubat pada MU..
agar setelah aku mati..
aku ditempatkan bersama golongan orang2
yang beriman....amiiiin....

No comments: