"WelcOmE tO My sEcReT l!Fe...."

assalammualaikum...
kepada follower2 dan teman2 yang mengunjungi blog saya.....jika terdapat sebarang kekurangan pada blog saya... sila tinggalkan komen anda untuk saya perbaiki blog saya...kerjasama anda amat diperlukan..=)

Saturday, June 12, 2010

DiAry SepanJAng Jan 10 - mei 10.......

Assalamualaikum....kepada teman2...sahabat2...kawan2....dan seumpamanya...
sudah lama benar tidak ku lihat blog aku yang tak seberapa nih...baru sekarang berpeluang untuk melakukan demikian...hehehe..nak masuk cite baru la...cite pasal KOR SUKSIS dah selesai...erm....ape ek..maca mana nak mulakan...
JAN 2010
010110 HAPPY NEW YEAR...=) tahun baru azam baru....kekasih baru....hehehehe....yeh...
bulan January biasa nye tak sibuk macam bulan2 lain....sebab baru masuk sem baru,,so, sume exco dan kelab baru nak merangka program untuk dilaksanakan sepanjang sesi jan 2010....termasuk la aku sendiri baru nak merancang program yang menarik...tak de program dari aku..macam biasa la bro....join program member..hhhehehehe
28-30 Jan 2010...
ade minggu F3P...aktiviti macam biasa la....ceramah...sukan...tayangan video....senamrobik...tu je...ceramah pasal syurga cinta....seronok....mengenal cinta untuk ke syurga...senang je..jatuh cinta dengan ALLAH....baru diikuti dengan manusia...tayangan plak pasal 2012....erm....mengingatkan aku pada KIAMAT...nauzubillah....senamrobik dan sukan tak dapat nak join sebab ade latihan suksis....huuhuh...sedih...
bulan Februari plak...
01022010..
dapat interview masuk kelab UDMEC...(UDM EQUESTRIAN CLUB)...join kelab kuda....seghonok...dapat rasa nek kuda...sukan kuda kan salah satu dari sunnah NABI..
erm....kenangan bersama kuda yang bernama crockers..

04022010...
nama aku naik untuk join progrm anak angkat...BAKTI SISWA..dekat felda Mengkawang..best la sangat...dapat family angkat yang sporting...hehhehe....makan ikan ape ntah sampai resdung aku datang...hehehe...pastu dapat mandi kat air terjun belukar bukit....memang best....
gambar mase mandi air terjun belukar bukit....best..air sejuk+jernih...
kenangan bersama family angkat....pakcik Tahar
12-20 Feb 2010..
cuti mid semester...sempena CHINESE NEW YEAR..
16-18 Feb 2010..
latihan menembak Kor-Suksis...kat lapang sasar mane ek..lupa...hehehe...1st menembak...dapat kosong...kelakar gile..padahal penah je pegang M16 tu...tapi mungkin sebab dah lame tak menembak..rabun satu hal...langsung tak nampak papan target....heheh....pastu jurulatih bagi peluang menembak lagi sekali pada hari kedua...hehehhe...dapat la gak mata...64....hehe...macam tak percaya....
gambar ngan partner yang sama2 dapat kosong pada hari pertama tapi berjaya dapat mata tinggi pada hari kedua....hahahha...hajar+nizam
erm.....nak kena wat keje lain dulu....ade satu lagi program untuk bulan Feb nih.....tapi akan di ceritakan pada post baru k....jumpa lagi...salam rindu.....

1 comment:

Anonymous said...

hehehe..
cte yg sunguh menyayt hati...
hahahaha...
gurau jee...
rindu awk jgk...