"WelcOmE tO My sEcReT l!Fe...."

assalammualaikum...
kepada follower2 dan teman2 yang mengunjungi blog saya.....jika terdapat sebarang kekurangan pada blog saya... sila tinggalkan komen anda untuk saya perbaiki blog saya...kerjasama anda amat diperlukan..=)

Thursday, August 25, 2011

~Diari sepanjang 2011.....~

JAN n FEB 2011....bulan ni rasa nya tak de ape2 yang menarik perhatian buat saya dan kawan2 kot...hehehe..sebab tak de benda yang menarik pun..lagi pon masa ni tak se-bz sekarang...heheh...time 2 bulan pertama tahun baru just bz dengan suksis...kuliah..dating...haha...so tak tau nak citer cam ne...oppppssss...lagi satu..lupa nak mentioned...time bulan dua ade pemilihan Majlis Perwakilan Pelajar UniSZA....sesi 2010/11...singkatan bagi MPP....saya terpilih untuk jadi calon UMUM...hadoi..besar tanggungjawab tuh...heheh..tak pe la...saya berani pikul...lagipun dan penah masa kat POLISAS dulu...hehe...
masuk bulan mac pulak...dah stat bz..sebab dah terpilih jadi wakil MPP UniSZA..ALHAMDULILLAH...tercapai juga hajat...ni pun berkat kekasih saya membantu..sepanjang perjalanan untuk penamaan, undian dan pengumuman calon...dia sentiasa ada untuk saya...terima kasih ek sayang...cewah..macam die dengar je...hehe...tak keysah la dengar ke tak..tapi mesti nanti die tgk blog saye nih...heheh...
ni la gambar yang ade masa pemilihan MPP bersama si dia...heheh...
sambung balik citer....
tuk bulan Mac yang pertama...03hingga05...saya telah berjaya mendaki Gunung Tebu anjuran Kor-SUKSIS...heheh....tahniah la ek wat saya..heheeh...masa ni ok la sikit berbanding mendaki gunung Kinabalu..mmg sangat mencabar minda,,....hehe..
ni gambar ngan rumate tersayang...hehehe
lapas jer program daki gunung Tebu...mula la tugas sebagai MPP...wat kunjung hormat kat semua PTJ2...mmg best..jumpa pegawai UniSZA...hehehe....pastu hari paling bersejarah tuk MPP..semasa watikah perlantikanpada 17 Mac sebab diadakan dihadapan pelajar..dalam dewan yang besar...
gambar bersama MPP selepas watikah.....
abis dah rase program besar bulan Mac ni...sebab penuh dengan perjumpaan bersama Pihak Tanggungjawab UniSZA....dapat jumpa PTJ...dapat tanye macam2 n dapat jawapan segala kemusykilan selama ini...heheh....apa2 pun selama setahun nih....saya terikat dengan tanggungjawab sebagai seorang pemimpin pelajar...lagi pun masa watikah dan tertulis supaya menjalankan tanggungjawab untuk universiti dan mahasiswa...insyaALLAH saya akan jalankan tanggungjawab yang diamanahkan sebaik mungkin...setiap perkara yang kite lakukan perlukan pengorbanan....=)...

No comments: