"WelcOmE tO My sEcReT l!Fe...."

assalammualaikum...
kepada follower2 dan teman2 yang mengunjungi blog saya.....jika terdapat sebarang kekurangan pada blog saya... sila tinggalkan komen anda untuk saya perbaiki blog saya...kerjasama anda amat diperlukan..=)

Thursday, January 26, 2012

PeNgHuJuNg TahUn @ 2011~ ('',)~

eceh2....akhir la sangat...hehehe....yeah....ASSALAMMUALAIKUM....pembuka bicara.....tuk kali ni nak citer pasal ape ek...oh...k2..masuk bab bulan November 2011 ek....bulan ni kan...nak dekat akhir sem la kira gak sebab ade cuti midsem..ngee~ yeala..ape lagi lect saya kan..punya la rajin nak wat midterm punye test...uhuuukkk....dah la otak tak ready lagi nak mengahafal cite2 yang die aja..last2 kena gak wat test...huhuh....adat la student kan....eceh....=) tu la...dah tua2 baru nak sambung degree..dulu soh keje nak blaja...soh blaja nak keje...last2 kawan2 sume dah kahwin..ha...baru padan muka saya...hehehe...)padahal gatal dah nak kahwin)...ngek~(mood gatal)~
07-12 ade kem tahunan KOR-SUKSIS....kem tahunan terakhir kowt...sedih...tapi paling sedih sebab tak dapat menghabiskan kem tersebut dangan baik...sebab kena g Konvensyen Pemimpin pelajar....kat UTM SKUDAI...hehehe...
10-13...gi la KOnvensyen tu...hurm....agak2 la kan..best tak...jom dengar saya citer..ngee~ g sane penuh ngan ceramah segala...wat la mate ni ngantuk...hehehe...tapi...ok la...best sebab dapat Goodies Bag..biasa la....saya kan suka kumpul benda alah tuh..hehehe..yang kelakar tuh sebelum nak berangkat balik kan...terjumpa la satu mamat tu...member masa POLISAS dulu...ceh..member ker????tegur pun tak pernah..hahahha...mula2 dia tanya kawan saya..betul ke ni hajar????kawan saya kata aah...jadi nyer...die pun datang la kat saya..tanya hajar kan???saya pun kata la..aah...hajar..eh..ni mawi kan???haha..tetiba...padahal tak tau nama betul die...mawi tu masa poli je..sebab die botak macam mawi..muka ade iras2 mawi...pastu saya pun cakap la..ingat lagi ek saya ni..pastu tau tak die cakap apa???hahha...mesti la ingat..mane leh lupa senyuman tu...=) haha..terharu kowt orang ingat saya melalui senyuman saya..padahal tak la manis sangat pun macam gula...lau tak...semut penuh la kan..hahaha...k la..tutup cite ni..
17-20....saya g program Konvensyen Lagi...tapi Konvensyen Sekreteriat Pencegahan Rasuah ...kat UKM...program yang menarik sebab dapat tahu tentang rasuah kat Malaysia ni..macam mane manusia boleh terjebak dalam rasuah..=) dan paling penting dapat jumpa imam muda Asyraf...hehehe...
19-21 bergerak g ENSTEK-NILAI....ade MPPK bil 2/2011....hurm...time ni UniSZA. terpilih untuk buat pembentangan mengenai Meritokrasi....siapa lagi yang bentang lau bukan Presiden kesayangan saya...miahahhaa....=) tahniah pada beliau sebab dapat buat yang terbaik...ni pun hasil kerja MPP2010/11....alhamdulillah...
24-27 ade game kayak....sempena Monsun Cup...hurm...mmg best sebab dapat bertanding dalam hujan...=) ngee~ yang penting dapat no2 WTK2...ngan Raja...('',) kelakar kot time ni sebab masa final tuh berlaga ngan kayak budak terengganu..hahaha....btw dapat duit belanja..RM 150.00....alhamdulillah...=)....
ni je kot sepanjang Nov 2011....nak sambung yang disember lak...pas2 ni la ek...hehehe..nak rehat jap..nak cari ilham..jumpa lagi kawan2....

WASSALAM....penutup kata..

No comments: