"WelcOmE tO My sEcReT l!Fe...."

assalammualaikum...
kepada follower2 dan teman2 yang mengunjungi blog saya.....jika terdapat sebarang kekurangan pada blog saya... sila tinggalkan komen anda untuk saya perbaiki blog saya...kerjasama anda amat diperlukan..=)

Tuesday, November 17, 2009

SemAnIs MaDaH





 Assalamualaikum....w.b.t
Adat meminang si anak dara,
Hadiah hantaran isinya sirih,
Salam diberi pembuka bicara,
Semoga menjadi pengikat kasih.



Alhamdulillah.....setinggi-tinggi kesyukuran dirafa'kan ke hadrat Rabbul Izzati kerana dengan limpah kurnia Maha Kasih dan SayangNYA Nidul-Zikri berjaya jua akhirnya saya mencipta laman saya sendiri untuk tatapan teman2 seperjuangan yang masih mengharapkkan perkenalan sesama islam kerana ALLAH s.w.t.....

Akhir kalam....sebelum madah berundur, marilah kita sama2 renungkan...
Cinta pada Bunga, kelak kelayuan akhirnya...
Cinta pada Harta, kelak akan musnah binasa...
Cinta pada manusia, manusia akan pergi...
Cinta pada ALLAH... INSYAALLAH kekal abadi selamanya....kerana itulah cinta hakiki....

1 comment:

Anonymous said...

wsalam...
nti tmbh la ap yg ptut dlm blog ni lg k....