"WelcOmE tO My sEcReT l!Fe...."

assalammualaikum...
kepada follower2 dan teman2 yang mengunjungi blog saya.....jika terdapat sebarang kekurangan pada blog saya... sila tinggalkan komen anda untuk saya perbaiki blog saya...kerjasama anda amat diperlukan..=)

Thursday, July 29, 2010

cInTa DaN rInDu......

Cinta dan rindu sememangnya indah....
Adakala menderita.....
Tatkala masa berlalu..
Makin hadir rindu dalam hati..
Mencengkam hati menyiksa batin...
Sedangkan otak selalu berkata...
"AKU TAK RINDU, AKU SUDAH BIASA AKAN PERASAAN INI"
Memujuk hati...
Tetapi hati belum juga puas...
"BETULKAH AKU TAK RINDU????????????"
Hanya semangat cinta membantu akal memujuk rindu...
Memutar masa mengimbau kenangan....
Bibir terukir terkuntum senyuman .....
Nafas di dada penuh bermakna di hela kalimah...
"AKU CINTA KAMU.....

No comments: