"WelcOmE tO My sEcReT l!Fe...."

assalammualaikum...
kepada follower2 dan teman2 yang mengunjungi blog saya.....jika terdapat sebarang kekurangan pada blog saya... sila tinggalkan komen anda untuk saya perbaiki blog saya...kerjasama anda amat diperlukan..=)

Thursday, July 29, 2010

KEKASIHKU......

sayangku...
suatu ketika dulu aku terlena 
mengasyikkan sekali belaian kasihmu..
terlupa di mana bumi dipijak
keceriaan di mana-mana
bunga-bunga bahagia
saban hari mewarnai...
SAYANGKU....
hati yang terkunci pecah jua..
akhirnya
benteng yang ku bina
badai taufan melanda
tersentak diri
apabila engkau datang
tiba-tiba sahaja keindahan dalam jiwaku
diperolehi kembali
aku harap keindahan ini kekal
buat selamanya..
terima kasih ku ucapkan padamu..
kerana sudi menyayangiku...
entah bagaimana lagi ingin ku ucapkan
bahawa aku amat menyayangi mu
mencintai diri mu untuk selamanya...
jangan sekali engkau memungkiri janji yang engkau
lafazkan....
jika ia di mungkiri
tentu hatiku tidak dapat dirawat lagi
kerana sekali terluka
selamanya terasa
hingga ke akhir hayatku...
SAYANGKU...
dengan perhubungan ini aku berharap agar 
kekecewaan tidak akan 
wujud diantara kita
sesungguhnya dengan kehadiran dirimu
dapat membahagiakan aku...
semoga cinta kita bina dapat bersatu buat selamanya....

2 comments:

dyba gula-gula said...

ecewahhhhhhhhhh...
comey2 tol korg ni...
happy2 slalu dehh..

Zaujah farid said...

hehe.....tq....mmg comey...