"WelcOmE tO My sEcReT l!Fe...."

assalammualaikum...
kepada follower2 dan teman2 yang mengunjungi blog saya.....jika terdapat sebarang kekurangan pada blog saya... sila tinggalkan komen anda untuk saya perbaiki blog saya...kerjasama anda amat diperlukan..=)

Monday, February 6, 2012

PENGAKHIRAN TAHUN 2011...~(-_-)~

assalammualaikum w.b.t kawan2...sahabat2.....hurm...kali ni nak tutup cite tahun lepas..2011..last aktiviti saya di tahun 2011...hehehe...rasa bulan disember ni tak de yang menarik sangat pun...
cuma 10 dis ade org datang merisik kakak saya...sekaligus  bertunang la kiranye...sebab nak kahwin tahun 2012... 16 september 2012...jemput datang ye kawan2..=) kat bukit sekilau no 72 lorong sekilau 18, kuantan...INSYAALLAH... (",)....tak sabar nak dapat abg ipar...kahkahkah..
16 dis 2011 plak saya n geng2 suksis join tournament bowling anjuran budak ISMPerakaunan...kat TERENGGANU EQUESTRIAN RESORT..TER..hurm...best sangat sebab tak menang pun..yang penting enjoy...hahaha..


ni gambar ngan geng bowling....hahah...sape paling comel?????

ni last program kot bulan ni....sebab minggu lepas tu sibuk dengan study week...almaklumlah..nak dekat2 exam ni...hurm....takooooottt...wow...hahah..poyo je lebih...k la kawan2....ni je kot coretan saya untuk tahun 2011...tapi kenangan dengan 'teman istimewa' saya.....tahun 2011 banyak....nak tau...nanti ek...hahaha...c ya~

No comments: